Galego
«Em defesa dos nossos aforros» foi a palavra de ordem principal dos milhares de pessoas que, chegados de toda a Galiza, se manifestárom na Corunha para exigir a devoluçom do dinheiro por parte dos bancos que os enganárom.
Fôrom milhares de pessoas afetadas polas chamadas «participaçons preferentes» e «obrigaçons subordinadas» que se manifestárom neste sábado na Corunha exigindo umha soluçom, que passa pola desbloqueio das poupanças que no seu dia investírom em NovaGalicia Banco e noutros entidades financeiras.
A mobilizaçom partiu da Delegaçom do Governo espanhol polas 11,30 horas, em direcção à sede central de NovaGalicia Banco.
Durante o percurso, coreárom-se palavras de ordem exigindo soluçons para um problema que afeta muitos milhares de galegos e galegas, que depositárom as suas poupanças e depois vírom como esse dinheiro ficava bloqueado, sem poderem recuperá-lo por um prazo indefinido que continua até hoje.
Porta-vozes do coletivo de atingidos e atingidas denunciam que todo foi umha manobra perfeitamente montada polas entidades financeiras para ficarem com o dinheiro de um grande número de pessoas, muitos milhares, segundo se provou recentemente com a difusom de documentos com instruçons internas dos bancos explicando o esquema finalmente aplicado.
Engano em grande escala, premeditado e, até hoje, impune
A associaçom de afetados e afetadas, Adicae, já apresentou na Procuradoria Superior da Galiza os expedientes de quase 500 prejudicados galegos para que sejam incluídos na ação de consumo colectiva anunciada polo referido órgao judicial.
Num escrito apresentado na passada semana na Procuradoria Superior da Galiza, Adicae incluiu 6 circulares internas elaboradas pola direçom de Caixanova entre 2004 e 2009, nas quais se davam ordens precisas às sucursais de como, «a quem e de que forma devem colocar» as participaçons preferentes.
As quantidades bloqueadas variam de pessoa para pessoa afetada, podendo chegar aos 100.000 euros em alguns casos. O número total de vítimas das preferentes pode atingir as 100.000. Apesar das dimensons da vigarice bancária, as instituiçons públicas, com o governo autónomo da Galiza à cabeça, continuam sem se comprometerem nem irem avante contra os responsáveis. Até a casa de um deleso, José María Castellano, chegárom hoje os milhares de manifestantes, acusando‑o de ladrom e garantindo que a luita vai continuar até se chegar a umha soluçom para todos os galegos e galegas enganada
Castellano
“En defensa de nuestros ahorros” fue la principal consigna de los miles de personas que, llegados de toda Galiza, se manifestaron en A Coruña para exigir la devolución del dinero por parte de los bancos que los engañaron.
Fueron miles de personas afectadas por las llamadas “participaciones preferentes” y “obligaciones subordinadas” que se manifestaron este sábado en A Corunha exigiendo una solución, que pasa por el desbloqueo de los ahorros que en su día invirtieron en NovaGalicia Banco y en otras entidades financieras.
La movilización partió de la Delegación del Gobierno español alrededor de las 11:30 horas, en dirección a la sede central de NovaGalicia Banco.
Durante el recorrido, se corearon consignas exigiendo soluciones para un problema que afecta a muchos miles de galegos y galegas, que depositaron sus ahorros y después vieron como ese dinero quedaba bloqueado, sin poder recuperarlo por un plazo indefinido que continúa hasta hoy.
Portavoces del colectivo de afectados y afectadas denuncian que todo fue una maniobra perfectamente orquestada por las entidades financieras para quedarse con el dinero de un gran número de personas, muchos miles, según se ha probado recientemente con la difusión de documentación con instrucciones internas de los bancos explicando el esquema finalmente aplicado
Engaño a gran escala, premeditado y, hasta hoy, impune
La asociación de afectados y afectadas, Adicae, ya ha presentado en la Procuraduría Superior de Galiza los expedientes de casi 500 perjudicados galegos para que sean incluidos en la acción de consumo colectiva anunciada por el referido órgano judicial.
En un escrito presentado en la pasada semana en la Procuraduría Superior de Galiza, Adicae, incluye seis circulares elaboradas por la dirección de Caixanova entre 2004 y 2009, en las cuales se daban órdenes precisas a las sucursales de cómo, “a quien y de qué forma deben colocar” las participaciones preferentes.
Las cantidades bloqueadas varían de persona para persona afectada, pudiendo llegar a los 100.000 euros en algunos casos. El número total de víctimas de las preferentes puede alcanzar las 100.000. A pesar de las dimensiones de la burla bancaria, las instituciones públicas, con el gobierno autónomo de Galiza a la cabeza, continúan sin comprometerse ni tomar medidas contra los responsables. Hasta la casa de uno de ellos, José María Castellano, llegaron hoy miles de manifestantes, acusándolo de ladrón y garantizando que la lucha va a continuar hasta alcanzar una solución para todos los galegos y galegas engañadas.